OH MY GOD, COMEBACK?

Hej

Fy fan vad impulsiv jag är nu. Jag längtade så mycket efter min egna bloggsida (www.ilhan.nu som är på väg, parkerad domän och allt) så jag tänkte 'varför inte skriva ett inlägg på ilhanwtf?'. Frälsa mina läsare med ett comeback inlägg.

Har varit inaktiv ett väldigt bra tag nu, som ni kanske har märkt. Det har jag varit då jag anser att en bloggare av min kaliber inte skall blogga på en skitsida som denna. Jag har under min tid på ilhanwtf fått bära allt med mitt skriftliga innehåll, då den inte har någon snygg design eller flashig header. På ilhan.nu kommer jag att ha helt andra förutsättningar.

Och jag är redo. Som en gladiator står jag förberedd och väntar på att portarna skall öppnas, till publikens stora glädje.


Over N' Out
Ilhan



Kommentarer
Postat av: Fanboy

Åhh de e du gubben de e du ! vi har längtat efter dig, vi ser ifram emot din nya blogg ! du ska frälsa bloggvärlden

2010-05-18 @ 23:29:46
Postat av: judenmalm

smopp

2010-05-18 @ 23:41:44
Postat av: V-mannen

Bluff

2010-05-18 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0