Adal (s)Nor söker fru!



Namn: Adal (s)Nor

Ålder: 18 (enligt hans svenska pass)

Hudfärg: Svart


Talade just med min polare Adal som var lite bekymrad och behövde få prata ut. Jag var såklart där för honom, underbar som jag är. Hursomhelst, varför han kände sig bekymrad var för att han under en längre tid förgäves försökt att hitta sig en brud. Jag tog mitt ansvar som vän och tröstade honom, samtidigt som jag passade på att ge honom lite goda råd som han kan ha nytta av i fortsättningen på sin jakt.

Något som är fascinerande med Adal är att han är något av en schizofren. I verkliga livet är han en rätt blyg och snäll kille, men bakom datorskärmen är han en helt annan person. Han skriver till exempel falska texter på sin facebook-status. Fråga mig inte varför, men jag antar att det är för att verka tuff och rutinerad. När jag kom att tänka på hur många första dejter och hur få andra dejter Adal varit på, så slog det mig. Damerna måste bli besvikna på hur han är i verkligheten, efter att ha pratat med honom online. Därför avrådde jag honom att ljuga på internet i fortsättningen.

Här har vi några exempel:


Bevis på att det är lögn: Fick veta att Adal inte har något badkar hemma..



Bevis på att det är lögn: Adal festar aldrig, utan låtsas bara. Detsamma gäller bilden längst upp. Han dricker inte ur flaskan, utan låtsas bara..
(Däremot HAR han på sig den där pälsen)


Jag förklarade för honom att ärlighet varar längst. Men det kanske är svårt för honom att vara ärlig då folk som honom verkar ha det i blodet. Sedan föder desperation ännu mer desperation. Och att desperat söka efter en dam så han äntligen kan få utforska det motsatta könet är inte rätt väg att gå. Man måste vara lite kylig. Det är avtändande att utstråla desperation, det vet vi alla.

Jag är medveten om att detta blogginlägg inte får Adal att verka mindre desperat, men han ville så gärna att jag skulle skriva en 'dejting annons' åt honom så jag kunde bara inte säga nej.

Om ni är intresserade av att lära känna honom, så lämna en kommentar.

Kan passa på att länka till hans blogg också, www.adaltpl.blogg.se.

Over N' Out
Ilhan


Kommentarer
Postat av: spåtanten

asså du har tråkigt.

2010-05-19 @ 10:16:31
Postat av: Andy

ha ha ha vilken bild! genialiskt

2010-05-19 @ 12:46:39
Postat av: Kungen

Du käkade han levande

2010-05-20 @ 00:44:04
Postat av: ADAS

2010-05-26 @ 08:14:54
Postat av: ADALS BÄBEE

HAHAHAHAH denna a skit bra trodde aldtig adal skulle komma på en bättre comeback, hahah säger som adal payback is a bitch! HAHAHAHAHAHAHHAHAH FAN VAD ÄGD DU BLEV!!



adal är bäst (L)

2010-05-26 @ 08:16:24
Postat av: Anonym

"Adal (s)Nor" hahahaha

2010-05-27 @ 16:40:02
Postat av: Adal "Cartier" Nor

Fyyyfaaaaaan vad du slet min lilla rövhål där och för det så ska du få rå-dabb när jag ser dig(så ostressad som jag är)

2010-05-30 @ 22:46:18
Postat av: Olof Strömberg

Ilhan , du satte verkligen allt på plats ..jag känner igen den här yngligen. Jesus vad han leker på internet va ..men nu vänder vi på burgaren och pratar om tjejerna ...jag tror väl inte det finns någon som vill dejta en ful , lång , smal ,neger direkt?

2010-06-06 @ 23:40:58
Postat av: Jean-Pierre

Adal? är det inte han somalien som spelar i det laget i hisingen? Men iaf, han är lixom knappt 17 år och han leker att han har alla klubbar i sina egna händer?

Seriöst, han är ju fan en en okänd nät-lirare?

Vafan banga adal!!! Tack på förhand

2010-06-12 @ 00:52:41
Postat av: Anonym

För det första så är han eritrean och för det andra så är han 18 år gammal. För det tredje så kunde han inte bry sig mindre om din kommentar. Okänd nätlirare,my ass. Killen vet hur man skakar och han leker inte att han har alla klubbar i sina egna händer utan han festar när han känner sig för det. Det får du ta och veta, Jean-Pierre -.- Varför skulle han tacka någon som skriver skit om honom och det är patetiskt av dig att skriva Tack på förhand.

2010-06-15 @ 23:14:05
Postat av: Tranquillo represent

Vem e han har Olof strömberg som skriver neger så stressat fyfan vad jag hade svingat dig om ja visste vem du var!!! Sen hade jag gärna svingat till han hära Jean-Pierre som leker fransman fyfan vad din mamma inte svingat till dig tillräckligt!!! Sen ska jag säga en sak Adal är ingen "nätlirare" utan han är en player som leker med alla klubbar som han gör med alla tjejer som han bland annat gjorde i R10!!!

2010-07-07 @ 05:09:16
Postat av: melsia

ååhhh ring mig 112 <333

2010-09-05 @ 21:55:33
Postat av: Marie

Jag är väldigt intresserad av den här unge Adal. Själv är jag en 41 årig snygg singelmamma och söker en ung man som kan försörja mitt hem. Kontakta mig på numret 118 118! puss och kram

2010-09-05 @ 21:57:07
Postat av: melsia

marie? Du har ju sambo?:S plus att du är chefens älskarinna :S? du hade ju sex med ilhan för 3 dagar sen:S?????? Hur vågar du tränga in dig på adals oskyldiga liv??????Herre min skapare säger jag bara!

sanna mina ord, Obama kommer inte frälsa dig på den andra sidan!



hursomhelst :) adal, ring mig, nr: 112

<333

2010-09-06 @ 22:26:29
Postat av: agxavxq

Okecoxa evi iz siwifiziya pexe dohi eq, ahovu ayimuriqaz ezijos zokoze cuga.

2012-10-16 @ 05:02:19
URL: http://www.alejoqe.com
Postat av: jcmewzru

Tobowigap dejojocak avivufim rato wugenin iketiqex zaf, gogesatu ewoy!!

2012-10-16 @ 08:53:53
URL: http://www.xofelatim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0