Zup

Igår var en historisk dag för min lilla blogg. Jag hade besöksrekord!

Jag börjar känna mig som en bloggbög på riktigt nu. Min billiga lilla blogg är plötsligt inte så billit (billig+liten i ett ord, NICE VA?) längre. Det känns omtumlande men ändå bra. Kanske borde man lägga av nu med flaggan i topp? Showen borde kanske avslutas efter en vecka i rampljuset? Är jag bara en one hit wonder?

Att jag kan leva på era hyllningar och beröm är konstaterat. Jag uppskattar det, jag älskar det. Men om ni märker att denna blogg förändrar mig till en dryg/oskön/stressad/billig/jobbig/homosexuell/bisexuell människa så får ni säga till. För då har det troligtvis gått för långt.


Flaggan i topp.



In it for the game not for the, fame.
(Det enda jag är!!)


Kram,
Ilhan Gönel

Kommentarer
Postat av: Hasan

brorr du har farliga teorier

2010-03-03 @ 17:10:35
Postat av: Coffe

Nej du ska inte sluta, bästa bloggen !

2010-03-03 @ 21:14:11
Postat av: mikias

hahah vadå sluta? denna bloggen är riktigt underhållande

2010-03-04 @ 14:50:00
Postat av: Ilhan

Tack grabbar!

2010-03-04 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0