Bilder

Vi vann med 2-0 över Fässbergs IF. Jag orkar dessvärre inte skriva matchrapport och betyg. Här har ni i alla fall lite bilder som visar hur vi laddade inför matchen (ostressade).


Jesper Brandt #23


Jesper Brandt


Björn, Pelle, Giovanni och Afif


Niklas Andersson a.k.a. Anne-li


Fredrik "Myggan" Karlberg


"Myggan" och Ali "Blicken" Atay


Max Hulth och "Myggan"


Jag och min sköna häck


Paparazzi älskade smygfota


Ilhansisco #26


Ännu ett smygfotografi.. jag platsar fan på catwalken!


Nicke "Anne-Li" Andersson och Jesper "JB" Brandt


Ali "Barney" Atay (tvek)


Max, Niklas och Jeppman




Och så här återhämtar jag mig efter en match. Kolla på Andra Avenyn med en underbar kycklingrulle, pizza och ett glas alkoholfri cider (tvek, klart att det är en 7,5%:are).


Observera att min mobil lyser pga inkommande SMS :)


Gott!


Kram
Ilhansisco

Kommentarer
Postat av: Olgar

Farlig bajja på Kruse ;D

2010-03-25 @ 11:24:34
Postat av: Halil

Tjockis, pizza när man idrottar.. inte bra ilhan.. ;)

2010-03-25 @ 11:55:15
Postat av: Ilhan

Hur bra som helst gubben. Ja ja livsfarlig häck har jag

2010-03-25 @ 16:17:24
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/
Postat av: Farbror Nabil.

Haha, Barney.

2010-03-29 @ 22:55:39
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0