Varför alla män har en linjal på sitt nattduksbord

Till alla er som alltid undrat varför killar har mätinstrument (t.ex linjal) på sina nattygsbord, här har ni svaret. Det är för att mäta sin utrustning såklart. För att kolla vad man har för förutsättningar att göra ett bra jobb, helt enkelt. Det är inget konstigt med det. No big deal at all.

Till alla präktiga, stjärtiga och så kallade "män" som påstår att de aldrig gjort det vill jag bara säga att det är patetiskt att förneka det. Antingen så skäms ni över att ni gjort det (fast det egentligen inte finns något att skämmas över) eller så har ni gjort det och har anledning att skämmas över resultatet (bara för mig att beklaga i så fall).

Finns även en del som säger "Jag har inte tänkt på det", men det är ju BS (Bullshit) så det skriker om det. Det är klart som fan att ni har tänkt på det, alla tänker på det. Om man inte tänker på det betyder det att man inte är intresserad av sin manlighet och då är man tragisk i slutändan ändå.

Så grabbar, sluta förneka det och bevisa att ni är män!


Här ser ni klart och tydligt linjalen på mitt nattygsbord. No big deal, really.

Om ni undrar varför jag inte skriver resultatet av mina mätningar så är det för att jag inte gillar att skryta. Nu skall jag spela match och skaka Frejaplan med min existens och uppenbarelse. Hörs!


Over N' Out
Ilhansisco

Kommentarer
Postat av: Moneyman

Gubben lille den där 20 cm linjalen kommer du inte långt med du får uppgradera till en 30 så du inte behöver mäta dubbelt. Haha du vet vem som skaka den planen här om dan jag är legendarisk därute i Mölndal de ska du ta och veta!

2010-03-24 @ 16:18:16
Postat av: Ilhan

Ha ha tack gubben du smickrar mig! Jo det viskades fortfarande om den store spelaren som skakade Mölndal i Söndags! GRYM ÄR DU!

2010-03-24 @ 23:53:21
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0