Vanlig ostressad dag i skolan

Imorse hade jag "läxprov" och trots att jag började plugga på spårvagnen till skolan nailade jag ändå allt, typ. Det kändes så i alla fall. Fan vilken naturbegåvning jag är ändå, som hade såpass mycket fingertoppskänsla att jag efter första spårvagnsturen där jag pluggade (byter spårvagn vid Brunnsparken), bestämde mig för att sova på andra vagnen för att vara så utvilad som möjligt när jag kom fram till skolan. Det visade sig vara ett genialiskt drag!

Vi har fått en rätt ögonvänlig historielärarinna, det gillar jag. Alla vet hur mycket jag älskar att äta med ögonen. Något som är förvånande är att de flesta stjärtpojkarna i min klass inte håller med mig om det (Vippan och Coffe i synnerhet). Det tycker jag fan är patetiskt och chockerande. Misstänker att dom föredrar en billig fjortonåring med sju kilo smink före en äldre, mogen kvinna. Som tur är har jag Pontus och Alenvret på min sida.

Vi hade även allsång innan spanska lektionen. Erik Alenvret satte på ett gammalt Lejonkungen soundtrack som sedan jag och Erik Westermark (också kallad Vipzer/Vippan, efter sitt Counter-Strike nick) passionerat sjöng till. Riktigt nice var det!

Hände en del andra saker också som jag inte har tid att skriva om just nu, he he.


Gänget från Lejonkungen. Rafiki är blytung!


Mvh
Ilhan

Kommentarer
Postat av: Vippan?

haha brooooor :D riktigt fint lät det! <3

2010-03-17 @ 20:42:12
Postat av: Ilhan

Ja ja gubben <3 måste göras snart igen

2010-03-17 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0