Oops

För en stund sedan när jag satt naken framför datorn och förberedde mig för att gå in i duschen så ringde min kusin Miray (Även kallad Nazli. Men jag gillar inte det namnet så använder hennes andranamn Miray.). Hon och Damla ville att jag skulle öppna dörren så de kunde komma upp och tvätta händerna. "What the fuck?", tänkte jag. Ostressad som jag är, tog jag på mig farsans badrock och öppnade. Den satt på plats under hela besöket så inga skandaler här inte!

Detta är två riktigt underbara tjejer. Min älskade kusin är min älskade kusin, trots att vi haft våra dispyter som barn. Jag har fortfarande ett litet, knappt synligt ärr på min högra kind från när hon rev mig. Det är knappt så att jag förlåtit henne än skall ni veta! Sedan har vi Damla som var så kär i mig när vi var små och gick på dagis. Jag var kung över avdelningen Vitsippan och hon var drottning över avdelningen Blåsippan. Hon kunde jaga mig runt, runt på lekplatsen hela dagarna. Jag var tyvärr för snabb för henne och eftersom jag var så svårfångad tror jag att hon tröttnade på mig. Tråkigt!




Här har vi busarna Damla till vänster
och Miray till höger. <3




Nu skall jag faktiskt in i duschen. Det skall bli spännande. Inte varje dag man gör det, liksom.





Kram
Ilhan GÖNEL



Kommentarer
Postat av: Pepe

hahaha, måste säga återigen att du är kungen på bloggmarknaden just nu... fortsätt :D

2010-03-05 @ 20:42:55
Postat av: "Miray"

aaw va du gulligt av dig kuss :) de ärret e ett evigt minne från mig.. hihi :D

2010-03-05 @ 21:04:57
Postat av: Ilhan

tack pepe <3



aaa miray minne :< (L)

2010-03-06 @ 02:36:49
Postat av: Damla

HAHAHA Du var riktigt snabb löpare alltså :D

2010-03-06 @ 10:41:18
Postat av: Ilhan

ha ha aa det är klart :) förlåt för att du aldrig fick ta mig :<

2010-03-06 @ 12:00:09
Postat av: PEPE

Vill se mer inlägg av dig... följer fan din blogg ju

2010-03-07 @ 00:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0