Trött på minusgraderna

Fan vad trött jag blir! Åkte till träningen för att lägga show i folks kroppar men den uteblev på grund av att planen var lika hård som Tors Hammare när den är i sin bästa form. Om du sitter och tänker "Vadå Tors Hammare?" så hänvisar jag till dikten i tredje inlägget.

Nu har jag inte tid att fightas med minusgraderna längre så nu drömmer jag mig bort ett tag, till varmare och finare tider.

Det jag gillar mest med fint väder förutom att det är varmt och skönt är att det finns gott om mat för ögonen. Älskar att man bara kan ringa en polare för att fråga om han vill hänga med och ta en glass på avenyn och samtidigt få skåda en hel del smaskiga chickenlegs. Bara blunda för det man inte gillar och verkligen zooma in det som faller en i smaken. Det är helt underbart. Med chickenlegs menar jag såklart kvinnoben. Deså!

Är svag för fina, gyllenbruna ben. Fan vad hungrig jag är!



Chickenlegs!                           Nakna kvinnoben.



Varför jag kallar dem för "chickenlegs" är för att jag och pappa råkade ut för en rolig händelse när jag var liten. Min pappa brukade alltid tuta när det gick förbi en vacker dam i kjol och säga "Kolla Ilhan, hon har kycklingben!". Och en vacker dag när vi var ute och promenerade, så pekade jag på en kvinna och skrek "Pappa, pappa! Kolla, hon har kycklingben!".



Kram
Ilhan

Kommentarer
Postat av: Ricardo

Du är bara för skön Ilhan :) Klockren! 10 av 10

2010-03-02 @ 22:27:59
Postat av: Hasan

hahaa ostressss

2010-03-02 @ 22:35:55
Postat av: Anonym

2010-03-02 @ 23:19:20
Postat av: Meral

:)))

2010-03-02 @ 23:20:07
Postat av: Sanja

(Y)(Y)(Y)(Y)

2010-03-02 @ 23:37:18
Postat av: Rebecca

fööör bra!

2010-03-03 @ 00:06:33
Postat av: Ilhan

Tack <3

2010-03-03 @ 00:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0