Söndag

Efter min match igår så släpptes jag av på torget där jag tänkte tippa, fast det sket jag i och gick istället ned till krogen där jag beställde en kebabpizza med pommes på (rågott). När servitrisen sedan ville ha betalt började jag rota i vad som visade sig vara mina pengarlösa fickor. Jag blev väldigt förvånad och insåg att jag hade blivit hustlad. Då kom jag på att flera killar i laget blev av med sina värdesaker under matchen. Jag som trodde att jag hade klarat mig. Karan (King K) var snäll och lånade mig pengar till pizzan.

Matchen spelades på Kvibergs konstgräsplan där dom har kodlås på omklädningsrummen, jävligt retarderat om ni frågar mig. Misstänker att vi råkade ut för rutinerade hustlerz som kunde koden till omklädningsrummet, tog allt de kunde hitta och stack till Kvibergs marknad 300 meter bort och sålde allt. Man blir fan trött när sådant händer alltså.

However, efter att ha varit på krogen gick vi en sväng till Rasin och kollade på Milan matchen (Milan är skit). Därefter var det än en gång dags att pallra sig ned till Wartagården för att se Färjenäs spela träningsmatch, denna gången inte endast med Ricardo i laget utan även Uffe och Labbe. Den sistnämnda fick spela från start och gjorde det ruskigt bra (stod för två mål). Ricardo kom in i halvlek och lekte lite lattjo lajban, stjärna som han är. Uffe kom in i slutet och gjorde en godkänd insats.

En fråga alla ställde sig var varför Ricardo valde att springa ut mot hörnflaggan när han kom fri mot mål. Hans motivering löd "Jag ville göra det snyggt!". En sak som ni dock skall ha klart för er är att det inte blev något mål för Ricky. Ha ha, höörs!

Betyg:
Labbe 4/5
Uffe 2,5/5
Ricky 1/5


Efter matchen åkte jag och några vänner för att äta, och därefter hem till mig för att mysa (eller säger man myste?).


Ramlösa Blåbär, en hyllning till mig. Riktigt god faktiskt. Ni kan köpa den när ni behöver er dagliga dos av mig och jag inte skrivit något nytt blogginlägg.


Kram
Ilhan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0