Så skön..



"Endless Love" är tydligen en riktig killer. Gillar att han satt en punk efter "riktig".

När jag kom hem idag efter träningen så hängde det en lapp på min datorskärm. Fan vad skön han är, min farsa! När vi sedan snackade så sa han "Tänk att ha en tjej hemma, en flaska vin och sätta på den låten. Den bruden finns inte som motstår det".

Visa ord från en rutinerad man. Tack pappa! Jag skall bevara ditt råd väldigt väl.

Lionel Richie & Diana Ross - Endless Love:


Jag känner att jag måste testa min faders hypotes. Tror jag vet vem jag vill ha som min försökskanin :)

Over N' Out
Blåbärspojken

Kommentarer
Postat av: Coffe

Det är dags att du går i din faders fotspår ilhan !

2010-03-23 @ 22:25:42
Postat av: hilal

haha skön farsa xD

2010-03-24 @ 00:38:16
URL: http://hilals.blogg.se/
Postat av: Anonym

fööör skön är han jalle :D .. ilhan, fan när ska du bli som honom?!

2010-03-24 @ 21:54:08
Postat av: Ilhan

Ha ha vet inte, det börjar bli dags nu!

2010-03-24 @ 23:52:08
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0