Så glad!

Jag är så jävla glad just nu! Positiva känslor bara svämmar omkring i min kropp, och jag letar exalterat efter folk att dela glädjen med. Fick för en stund sedan väldigt, väldigt glada nyheter. Hur mycket jag än vill så kan jag inte berätta vad det handlar om riktigt ännu. Jag kan däremot säga att det ser ljust ut för min bloggkarriär, och att jag är redo och motiverad att ta mitt bloggande till nya höjder!

Tack till alla som trott på mig och stöttat mig. Nu blir det fan ett glas scotch innan det är dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Serdar

så det är sant ;)

2010-03-12 @ 13:27:09
Postat av: Meral

Hoppas och tror på att du lyckas!



2010-03-15 @ 02:40:21
Postat av: Ilhan

Tack!

2010-03-15 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0