OMGZ

Idag gick jag på AIK matchen på Ullevi med Emilio och Goran. Äckel-GAIS vann ta mig fan med 3-1. Gnaget har nu två poäng på tre matcher. De sålde för många spelare från fjolårets trupp och har värvat för tunnt, verkar det som. Jag satt typ 10-15 meter ifrån Allsvenskans guldprins Martin Mutumba (fast egentligen är han helsvart)! "Kom igen Martin!", skrek jag som om han vore min broder.

Han är lätt skönast i Allsvenskan. Kolla bara på hans intervju efter guldmatchen på Ullevi (ja, jag var där):


Eller när han sa så här:


Efter matchen stack vi till centralen en stund för att kolla på inport och export brudarna idag. Några spelmaskiner matades också, ha ha. Som avslut på kvällen satte jag och Emilio oss på Burger King för att catcha upp, har inte träffat sköningen på ett tag.


Goran och Emilio


Emilio och jag var ON PHIRE (fire) på högstadiebalen


Hörs
Ilhan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0