Mycket att ta igen

Förlåt för en nonexistent uppdatering igår. Jag får skylla på att jag helt enkelt inte hade tiiiid. Nu har vi en hel del att ta igen så hämta läsglasögonen och ett glas scotch.

Lördagens händelse var ju såkklart Luis 18-årsfest. Den var minst sagt händelserik. Känns som om jag har material till att skriva en hel bok men eftersom varken ni eller jag har tid med det så håller vi det kortfattat. Jag vet ärligt talat inte var jag skall börja.

"JAG ÄR ENDA SVENSKEN HÄR!", skrek Coffe ett antal gånger denna afton, samtidigt som han slog sig för bröstet som den viking han är (Vikingar älskade mjöd, Coffe älskar booze). Alla som hörde honom skrika det tittade sig snabbt omkring och konstaterade att han för en gångs skull hade rätt. Svart var kvällens dominanta färg och Coffe var den vitaste ögat kunde nå. Han lyste upp stället på många olika sätt! Här nedan följer en top-5 lista på alla sköna grejer han bidrog med.

1. Han var så vit att han fungerade som en vandrande lampa. Tyvärr blev vissa bländade.
2. ALLA brudar med intresse i vita killar flockades kring Coffe. Oturligt nog var alkoholen hans motståndare. Det blev ett triangeldrama mellan honom, alkoholen och brudarna. Alkoholen stod som segrare efter en tung KNOCK OUT på Coffe.
3. Jag och Adal såg honom ha en öl i bakfickan. WTF?
4. Han hade sönder pappershållaren vid handfatet och försökte städa bort bevisen genom att spola ned den i toaletten. Det gick sådär och minuten senare påstod han att det var Luis som hade gjort det.
5. Han skakade stället! Han somnade på Mikias axel då och då, för att minuten senare få hela Hisingen att undra om det var jordbävning för första gången i Sverige.

Han var helt klart skön, och även kvällens stora brudmagnet. Efter två timmar lämnade han stället men kom lika snabbt tillbaka med motivationen "Min svarta broder fyller bara 18 en gång! DE KLAROVIC!".

Adal och det svarta gänget var sköna dem med. Mikias var skönt drunk och pratade mest om hur mycket han älskar min blogg och hur dåligt det kommer gå för honom i dagens match. Meron fick halvnapp och stod i ett hörn och klämde lite på en dam. Yafet hade siktet inställt på de sällsynta frukterna på dansgolvet och det gick ju som det gick. Bättre lycka nästa gång! Adal var ostressat skön. Han bara hängde, skrattade och drack Apple Sourz!

Serdar, Devran och gänget var stora softare. De har liksom mig match idag så det var bara att hålla sig ifrån boozen så mycket som möjligt.

Kvällens konung Luis Almeida mådde riktigt bra! Jag såg honom glida över dansgolvet då och då. Grattis än en gång Luis!

Ingen vet riktigt vad jag gjorde?


Skriver nog mer senare.

Kommentarer
Postat av: Pepepepeppee

hahahaha :D

2010-03-07 @ 14:50:58
Postat av: Coffe

Hur kan du lägga ut bevisen om pappershållaren sådär haha :D

2010-03-07 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0