Maxi

Här är en dikt jag skrivit till min bror Maxiemillian. Tjejer bör se upp, han är livsfarligt förförisk! Han har snart dragit över halva göteborg, och än är han inte mätt! Säg inte att jag inte varnat er..



Maxi du är så jävla cool,
med en dam under varje arm,
brukar du ligga och softa i en pool.
Du är älskad bland damerna,
och du föredrar dem när dom bär kjol.

Jag har känt dig rätt länge,
ändå har du aldrig varit mitt sexuella umgänge.
Det är väl tur det tänker jag,
du är så stor att du skulle kunna spela i NBA.

Nu kommer vi till slutet av den här dikten,
och ni behöver inte ta hänsyn till tystnadsplikten.
Jag kom på att jag har jävligt mycket disk,
men om vi skall tillbaka till ämnet,
så är Maxi som sagt livsfarligt förförisk.





Livsfarlig.


En vanlig dag på jobbet.


JOKER!





xo xo,
Gossip Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0