Lyssna nu på mig Christoffer..

Ja, nu vill jag att du lyssnar på mig för jag vet att du läser det här. Jag vet hur tufft och jobbigt du har haft det. Det var hur starkt som helst av dig att komma till skolan idag, efter tre veckors frånvaro på grund av trolig depression och brist på tiid. Vi är stolta över dig att du tagit detta första steg, även om du har en lång väg kvar. Jag vet att alkoholen och brudarna har varit en flyktväg för dig, men nu tycker jag att det är slut med det. Att booza skallen av sig och hooka random brudar löser ingenting. Kom hellre till någon av oss för att öppna dig, visa dina känslor och få ut din frustation (framför allt på Meron).


Christoffer Öhrnberg Boström. Så fin!

Hur som helst så vill jag att du skall veta att jag hejar på dig. Ilhansisco och resten av grabbarna är på din sida och vi finns där för dig. Sluta supa/ligga dig ifrån dina problem och börja deala med dom i stället! Jag tycker att du skall hålla dig borta från tjejer ett tag nu (speciellt de minderåriga!), såvida du inte träffar någon du verkligen tycker om. Skulle du sakna trösten och närheten du får av damer kan du alltid gå till Yafet. Du vet att han är bisexuell. Det finns vissa jag skulle vilja se sovandes på en parkbänk om några år, men du är ingen av dem.


Omtänksamma kramar,
Ilhansisco

Kommentarer
Postat av: ew

COFFE!<3 :)

2010-03-02 @ 14:30:13
Postat av: Andy

In coffe we trust

2010-03-02 @ 14:31:39
Postat av: Adal

Coffe du klarar det, kämpa bara på

2010-03-02 @ 14:38:55
Postat av: Meron

Coffe du är VÅR framtiid vi tror på dig !!

2010-03-02 @ 14:44:09
Postat av: linnea olsson

nej du gullig du är ilhan, såsöt.

2010-03-02 @ 15:50:09
URL: http://laughandlove.devote.se
Postat av: Ilhan

Tack Linnea du vet redan vad jag tycker om dig :D Tack till alla som stöttar Coffe!

2010-03-02 @ 16:28:43
Postat av: Sebz

coffe, 2EK1 hela Aspero vi behöver dig(L)

2010-03-02 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0