Lever för helgen!

Känner mig riktigt trött på vardagen. Denna långa, tråkiga och jobbiga transportsträcka till helgen. Jag lever fan för det sistnämnda! Älskar den ostressade känslan jag får av att komma hem på Fredagen och hälla upp ett glas scotch som jag lugnt sveper i mig, mest för avslappnings skull. I bakhuvudet vet jag att jag har helgen framför mig, och att den då kommer kombineras med skakiga, ruskiga tillställningar och mysiga hemmakvällar.

Men sedan när helgen börjar lida mot sitt slut så tycker jag att den gått för fort, och vill snabbspola till nästa helg. Hur fett hade inte det varit? Påminner mig lite om filmen "Click" med Adam Sandler. Fast jag hade ju aldrig snabbspolat gängandet, som han gjorde. Vilken lirare, alltså!


Ett glas scotch. Två isbitar är det absolut ultimata.



Hörs,
Ilhan "Scotch" Gönel

Kommentarer
Postat av: Hasan

haha Scotch Ilhan Hänäf, ultimat

2010-03-10 @ 10:32:31
Postat av: FANBOY NR 1

hahaha helt rätt, för skönt inlägg som vanligt ilhansisco !

2010-03-10 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0