Lejonkungen 2

Laddade ned Lejonkungen II Simba´s Pride tidigare idag, för gamla goda tiders skull. Jag har sedan min barndom älskat den rullen som jag för övrigt tycker är den bästa Disneyfilmen som någonsin gjorts. Lagade mat åt mig själv, pommes frites och hamburgare, som jag åt samtidigt som jag kollade på Lejonkungen. Jag är så mysig!


Helt grym

Denna låten blev jag så där härligt skrämd av när jag var liten. Gillade den men blev samtidigt lite smårädd av den. Zira är livsfarlig och Kovu påminner om mig själv faktiskt.


Nu skall jag iväg och träna fotboll. Ciao!


Mvh
Ille Pille

Kommentarer
Postat av: Hasan

MANNNEN VÄNTAR IVRIGT PÅ ILHAN.NU <3333

2010-03-25 @ 22:08:18
URL: http://ostressfolife.se
Postat av: Andy

grym rulle, men ettan är i en klass för sig själv.

2010-03-27 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0