Jag är så bra

Idag när jag gick av vagnen och började vandra hemåt bevisade jag för mig själv vilken stor man jag är. En liten kille som gick precis bakom mig halkade på isen och föll ihop. Jag vände mig om och såg hur han obemärkt försökte resa sig upp, men halkade till igen. Jag tyckte så jävla synd om honom men jag vände mig om och fortsatte långsamt att gå. svalde jag min tuffa stolthet, vände mig om och frågade "Gick det bra eller?". Till svar fick jag ett generat leende och en liten nickning. Jag blev så glad och stolt över mig själv. FAN vad bra jag är!

Nu sitter jag och lyssnar på farsans spotify playlist, full med turkiska känsloladdade låtar. Påminner mig om händelsen jag kallar för "Brasan 09". Men den tar vi någon annan dag!


Kram,
Nahli Lenög
(Ilhan Gönel bakvänt för er retards som inte förstod)

Kommentarer
Postat av: Hasan

brasan 09 <33333

2010-03-04 @ 16:19:09
Postat av: Ilhan

Bror <3

2010-03-05 @ 01:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0