Igår

Igår efter min match så stack jag med grabbarna till Wartagården för att kolla på Ricardos billiga debut i division 7 laget Färjenäs IF. Han hade även en kvinnlig supporterskara på tre damer som var där och stöttade honom. Han kom in i slutet av matchen, hungrig på att få göra mål men tyvärr stod stolpen i vägen. Vi hade i alla fall jävligt roligt, och lär vara där nästa vecka samma tid. Kommer han att bjuda sina trogna fans på ett mål då? Tvek!

Efter det åkte vi och hämtade en Ricardo som inte hade duschat (nice) för att äta med damerna. När vi hade gjort det lämnade vi honom hemma hos sig så han kunde duscha (tack gode Gud), och medan han gjorde det var vi hemma hos mig en sväng. Sedan stack jag och Ricardo till Uffe där han och grabbarna såg på fotboll. Jag rensade alla chips-skålar och läskflaskor, så klart. Därefter spelade jag bort 400 kronor på Fifa (hade fett med oflyt).

Nu skall det tränas!


Puss
Ilhan

Kommentarer
Postat av: Anonym

R <3

2010-03-15 @ 16:58:19
Postat av: Serdar

fan vad vi ska ta våra pengar ;)

2010-03-15 @ 18:48:05
Postat av: Ilhan

Ha ha :<

2010-03-15 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0