Hi hi


Ilhan liten och färsk

Så här söt och charmig var jag när jag var liten. Vad fan hände? Kolla vilken gullig liten kroppsbyggnad jag hade. Man vill fan bara äta upp mig.

På den här tiden hade jag inga problem. Jag bara kröp omkring i hemmet, åt krukväxter och lekte med min gigantiska uppblåsbara Coca-Cola flaska (kanske därför jag älskar drycken än idag). De enda brudarna jag behövde bry mig om var dåtidens MILF:s som studsade runt i teverutan och gjorde gymnastiska övningar. Ryktet säger att jag stod fastklistrad mot skärmen varje dag, samma tid då det sändes. Så alla ni som misstänkt eller misstänker att jag är bög kan skrota sina teorier. Det finns tidiga motbevis!

Kram
En nostalgisk Ilhan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0