Hej

Det har varit en hektisk helg så jag har inte kunnat uppdatera. Helg efter helg har jag bett om ursäkt för det men eftersom jag tycker det är patetiskt att be om ursäkt för något som man sedan gör om, så tänker jag inte göra det denna gången.

Åkte till Helsingborg för att spela mot HIF i lördags. Fick snopp av ett gäng smala, långhåriga fjortisskånepojkar med 4-1. Nåväl, det var gott med McDonald's på hemvägen i alla fall. Även om vi blev förkrossade av att de inte sålde Frölundamålet där borta (konstigt?).

Tycker för övrigt att Helsingborgs logo ser jävligt billig ut. Känns som en i klass med sådana jag brukade göra på Photoshop som P-12:a (Pojke, 12 år).



However, här sitter jag och skriver med ett antal timmar back i sömn. Var på McDonald's förut ikväll med en budget av två tjugokronorssedlar. Blev jävligt irriterad när stjärtpojken i kassan ville ha tre kronor för vatten. Så jävla judigt! Fast McDonald's ägs ju som så mycket annat av judar så det är väl vad han har lärt sig.

Tror för övrigt inte att pengarna som samlas in vid kassorna i små myntboxar går till fattiga barn, utan till judiska familjer runt om i världen. Hörs.


Mvh
Ilhan

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha helt jävla seriöst, du är för skön

2010-03-29 @ 17:55:10
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0