Händelserik Fredag

Gårdagen bjöd på många oväntade händelser. Efter att jag duschat gick jag och Serdar ned till Uffe för att piska honom på NHL och Fifa, fast efter en halv match ringde Naser så vi bestämde oss för att åka och äta (jag hade ledningen när vi stängde av, såklart). När vi väl kom ut blev det ett jävla jobb med att byta baslådor eller vad fan dem nu höll på med (jag fattade INGENTING, jefflar vad billig jag är!).

Nasers kompis bil var kvällens ride så han ville leka lite med den och samtidigt imponera på oss som åkte med (moget va?). Han började gasa och svänga som den galna afrikan han är, medan jag och Serdar flög runt som sleetna disktrasor i baksätet. Uffe satt i framsätet, den jäveln. Till slut blev vi räddade av Nasers oförmåga att svänga (billiga driving skillz) och en snöhög. "Vad fan hände?", sa Naser sekunden efter att vi landat i snöhögen. Fy fan vad vi skrattade!

Eftersom Serdar var så billig och orutinerad att han aldrig hade ätit på Max innan så bestämde vi oss tidigt att vi skulle äta där. Men att sopa undan bevisen efter krocken, hämta Nasers kompis (bilägaren) och fixa med baslådan tog ju sin lilla tid. Vi var fett hungriga och vid ett tillfälle föreslog jag att vi skulle äta grus (då är man fan hungrig). När vi hade hämtat upp Nasers kompis var jag läskigt nära på att göra bort mig verbalt, genom att högt berätta vilken händelserik dag vi haft (och därmed avslöja att vi krockat med hans bil), men en räddande knuff från Serdar avbröt mig, he he.

Vi stötte även på en tjackis som var hög på kola. Han ville låna en mobil för att kunna ringa ett samtal men vi vägrade svara. När han sedan plockade fram en kniv fick jag vackert offra mig, då jag hade den billigaste mobilen av oss, ha ha.

Till slut tog vi oss till Max, där jag åt mat för 130 kronor. Sedan ville jag hem och spy.





Kram
Ilhan



Kommentarer
Postat av: Serdar

fan vad kul vi hade !



ps naser kan fan inte köra, och trött på han svensken som spelade stor blatte haha

2010-03-14 @ 15:26:11
Postat av: Ilhan

Ja ja det var tungt!



Ha ha ha aa Naser skiitbillig förare! HA ha ha ha

2010-03-14 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0