Hallon

Å hallonbuske ymnigt skär
Å gröna blad, å röda bär
Fuktad utav daggens kyss
Krökt inunder regnets hyss

Den frukt du bär är gudasöt
Lämpar sig till fil och gröt
Till frukost, kvällsmål och dessert
Älskar vi ditt röda bär.


Mums.

Ni som känner mig sedan några år tillbaka vet att jag älskar hallon. Jag brukade kalla mig, dvs nicka "HalloNglAss" när jag var yngre. Dels för att jag älskar hallon, men också för att folk skulle tycka att jag var söt. Visst var jag?

Egentligen gillar jag jordgubbar väldigt mycket också men eftersom jag inte gillar att vara mainstream så fick hallonet symbolisera mig.


Kram
Nahli Lenög (Förstod ni den?)

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

fan va bra du är ilhan :D hejar på dig!

2010-03-01 @ 19:01:15
URL: http://laughandlove.devote.se
Postat av: Ilhan

Tack! Du med :) Taaaaaaaaaaaack

2010-03-01 @ 23:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0