"ha ha"

"Varför skriver du 'ha ha ha' och inte 'hahaha'?", är en fråga jag ofta får.

Det gör jag av ett antal olika anledningar:
1. Jag gillar att vara originell och utmärkande.
2. Det är mer vuxet (vuxna amatörer som använder datorer skriver 'ha ha').
3. Jag leker vuxen.
4. Jag leker mogen.
5. Det känns som att det är 'min grej', som så mycket annat (t.ex att skriva med stora bokstäver i SMS).
6. Det är snyggare.
7. Brudar tycker ofta det är sött (efterblivet, men ändå gulligt).


För övrigt så förstår jag inte varför man skriver "haha" när man skrattar. Det låter inte ens likt ett skratt när man läser det högt. Vem fan kom på det?


EDIT: Jo, det låter faktiskt som ett skratt. MY BAD!

Mvh
Ilhansisco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0