Gårdagens match = skak av ilhansisco

Hej! Som ni har märkt är jag väldigt dålig på att uppdatera under helgerna. Det ber jag om ursäkt för. Igår hade jag match mot Falköping som verkligen inte var bra. Dom vägrade ha något passningsspel utan föredrog att tjonga och löpa. Vi skakade dom rätt rejält och tog en komfortabel 4-0 seger.


Björn i närkamp med en billig Falköpingspelare.

1-0: Björn rycker förbi sin råsega markering på kanten och spelar den snettinåtbakåt till mig som tar emot med vänsterfoten och trycker in den i bortre hörnet med högerbössan, easy mode. Fint Henry-ryck av Björn!
2-0 Allan gör mål på volley från straffområdslinjen.
3-0 Emil spelar ut den till Haval som slår ett underbart inlägg som jag kyligt hänger upp i krysset med högerfoten på volley. Minns applåderna och visslingarna från publiken, kul att man kan bjuda på lite delikatesser.
4-0 Haval bössar in den i bortre hörnet från rätt långt håll.


Jesper, Max och JAG.

Spelarbetyg 1-10. (1=spikdålig medan 10=skakman/showman/kung)

Fredrik Widfeldt, Målvakt - 6 (Svårbedömd då han knappt hade något att göra. Fin räddning på mållinjen)
Tobias Bratt, Mittback - 7 (Backlinjen sattes knappt på prov men Bratten var stabil som vanligt)
Nikola Zivanovic, Mittback - 7 (Gjorde sitt)
Jesper Brandt, Högerback - 7 (Spelade jävligt bra, sitt onyktra tillstånd till trots)
Ali "Blicken" Atay, Positionshora - 6,5 (Fortsätter att leva upp till uttrycket positionshora. Fick spela vänsterback och gjorde det faktiskt bra)
Max "Sidleds-Danne" Hulth, Defensiv Mittfältare - 7 (Hade fint samarbete med mig som matade honom med bollar så att han kunde komma rättvänd, har även börjat spela framåt vilket är grymt kul att se ÄNTLIGEN)
Allan Mohideen, Defensiv Mittfältare - 5,5 (Passade mig för lite och blev utvisad för osportsligt uppträdande)
Haval Mahdi, Vänstermittfältare - 7,5 (Bra)
Emil Calizaya, Högermittfältare - 7,5 (Snabb och bollkär, typiskt latinamerikaner. Kunde släppt bollen lite tidigare i vissa situationer men var ändå bra)
Ilhan Totti Gönel, Släpande Anfallare (Trequartista) - 8,5 (Frälste släktens efternamn till publikens stora glädje med två vackra mål. Hade även ett bicicletaförsök)
Björn Linde, Anfallare - 7,5 (Kvick)
Fredrik Karlberg, Högermittfältare - 7 (Gjorde sitt, slog inlägget till mitt bissaförsök)
Afif Khan, Vänsterback - 6,5 (Friskt inhopp, var väldigt offensiv)
Johan "Jöns" Jönsson, Högerback - 6,5 (Friskt inhopp)
Pelle Arbiv, Mittfältare - 6,5 (Friskt inhopp)


Så här myser man om man är avbytare (observera att bilden är gammal och att jag var bänkad för att jag precis hade kommit tillbaka från skada).


Höörs
Ilhansisco

Kommentarer
Postat av: skal

fyfan va du ska skriva långt om dina mål men inte andras haha

2010-03-22 @ 16:24:21
Postat av: Alenvret

haha återigen ger du dig själv högsta betyg, sjuk är du!

2010-03-22 @ 16:37:15
Postat av: Coffe

haha e du alltid bäst på plan :) ?

2010-03-22 @ 21:55:20
Postat av: Ilhan

He he he. Oftast.

2010-03-22 @ 23:04:28
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/
Postat av: Hasan

ALI ATAY = 1 I SPELARBETYG NOOB

2010-03-22 @ 23:32:05
URL: http://ostressfolife.se
Postat av: Urfadern

Urfadern bugar och bockar för det snälla betyget!

2010-03-25 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0