Förlorat min oskuld

Jag pallrade mig ned till krogen, beställde en stor stark och en kebabpizza (FUCK capricciosa). Just då kände jag att mitt humör var på topp. Sedan lämnade jag min sletna jacka vid min plats, studsade glatt iväg mot spelmaskinerna utan att känna mig det minsta olaglig, för att sedan bli bortkörd därifrån då jag inte haft tiid att fixa legitimation. Fan vad billig jag kände mig! Kan dra en parallel mellan det och att ha byxorna nere och få diss genom att hon (eller han) säger; "Kom just på att jag har tvätt hemma. HÖÖRS!". Ungefär så misslyckat kändes det.

Försökte förgäves samla mitt sargade självförtroende genom att hetsigt tröstäta min pizza. När sedan en av grabbarna slängde fram en snusdosa tog jag beslutet att förlora min snusoskuld. Det var som med allt annat, torrt och smaklöst.


Prilldosa

De måste undrat vad fan jag höll på med. Misstänker att jag är en präktig liten stjärtpojke i deras ögon. En rolig konversation som fick mina mungipor att röra på sig uppåt var den mellan Serdar, Rasin och Karan.

Serdar: Hur är det att jobba på dagis då, Rasin?
Rasin: Inte så mycket att göra, man blir lätt uttråkad.
Karan: Har du hittat några talanger, då?

Efter första halvleken tog jag på mig jackan och ställde mig upp. "Vart skall du?", regnade in från alla möjliga håll och kanter. "Har en dam som väntar på mig", svarade jag. På de efterföljande frågorna svarade jag med glimten i ögat; "A gentleman never tells.."

Mvh
Ilhan "Mr Bad Romance
" Gönel

Kommentarer
Postat av: Serdar

Fan du kan ju inte glömma vad små barnen tyckte om rasins Bigggy !!

2010-03-18 @ 11:52:07
Postat av: Ilhan

Ha ha ha ville inte paja min broder

2010-03-18 @ 11:54:55
Postat av: ANOFUCKINGNYM

Du har pajjat din karriär genom att skriva om dina dam möten ska du veta

2010-03-18 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0