Can't be arsed

Fan vad trött jag blir på folk, alltså! Igår på vagnen åkte jag på en irriterande jävla hagga med öronbedövande pipig röst. Hon satt bakom mig och verkligen skrek i telefonen så hela vagnen kunde höra varför hon inte tänker springa efter killen hon har en fling med, att hon stör sig på honom för att han inte kan bestämma sig och för att han tror att hon inte har andra "boys" som hon kan gå till. Jag satt och försökte läsa min "Klick!"-tidning (Nej, jag är inte bög!!) och verkligen kokade av irritation för att hon stal min hjärnas uppmärksamhet. "Vad fan, dags att halvgardera sig då kanske? Ofta man går all-in i ett mäk? Jävla dumma idiot!", tänkte jag. Då skrek hon "Men synd för honom att jag hånglade upp en kille i lördags!", tätt efterföljt av ett arrogant "Ha ha!". Det var det perfekta tillfället att förstöra hennes dag på tyckte jag, så jag vände mig om och fnös:

- Kan du prata lite tystare, eller?
- Ööö varför bryr du dig? :o
- För att ingen vill lyssna på dig och din billiga, pipiga röst!
(Jag hade ögonen spända i henne och det pumpade ut adrenalin i mina ådror.)
- Aja, förlåt då..

Ha ha ha hon retirerade! Hennes ögon vittnade om hennes chocktillstånd. Jag misstänker att hon var skärrad resten av dagen och avslutade kvällen med att fälla en tår eller två. Imorgon är hon en ny människa. Ilhansisco har gjort det igen!



Tack för mig,
Nahli Lenög




Kommentarer
Postat av: Pepe

Hahahhahahaha gudman :D Du gav henne ;>

2010-03-09 @ 16:30:58
Postat av: Andy

Ha ha ha! Kung är du Nahli!

2010-03-09 @ 16:32:11
Postat av: hehe linnea :)

hahah gött äre :D

2010-03-09 @ 17:05:34
URL: http://laughandlove.devote.se
Postat av: Damkla

Haha börjar tycka om dina kryddiga inlägg :D

2010-03-09 @ 19:33:08
Postat av: Ilhan

Ha ha tack!

2010-03-09 @ 23:19:55
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0