Billigt motstånd

Vi vann matchen med 15-0. Bra motstånd! Vi mötte gamla sletna gubbar som tydligen skall spela i division 5, lycka till (hörs)! Jag fick en halvlek på mig att lägga show i deras kroppar, vilket jag givetvis gjorde. Ett mål, tre assist, en underbar klackspark och en solklar straff som jag aldrig fick. Vad fan är det med domarna i år? Vägrar ge mig straffsparkar trots att jag blir våldtagen i straffområdet.


Har för övrigt inte tid med folk som inte tackar mig för mina assist utan bara tar åt sig äran genom att kolla ned i marken och höra en person applådera (hans pappa). Finns bara en sak att säga, HÖÖRS!



Spelarbetyg 1-10. (1=spikdålig medan 10=skakman/showman/kung)

Adam Esser, Målvakt - 6 (Rätt sysslolös men gjorde några kalasräddningar i första halvlek. Krigade för sin nolla)
Niklas Andersson, Högerback - 5,5 (Kombinerade en del fina överlapp med rostiga träbensrensningar, och även några sköna långbollar till mig)
Tobias Bratt, Mittback - 6 (Lika hård som vanligt, bra långbollar på mig)
Nikola Zivanovic, Mittback - 6 (Gjorde öppningsmålet på nick och fortsatte vinna många nickdueller)
Jesper Brandt, Vänsterback - 5,5 (Var målkåt som en hund, troligtvis för att han hade slagit vad med mig om att han skulle göra mål.. behöver inse att vänsterbackar inte gör mål. 50 lätt-tjänade kronor till mig!)
Max "Sidleds-Danne" Hulth, Defensiv Mittfältare - 5,5 (Försökte faktiskt spela framåt idag, nice man)
Allan Mohideen, Defensiv Mittfältare - 6 (Gjorde ett bössmål som gick in under ribban, noterbart är att målvakten var typ 150 cm lång)
Haval Mahdi, Högermittfältare - 6,5 (Fina djupledsbollar.)
Sebastian Ohlsson, Släpande Anfallare- 7 (Skakade deras billiga backlinje)
Alen Veric, Vänstermittfältare 6,5 (Fintade massor)
Ilhan Totti Gönel, Anfallare - 7,5 (Löpstark, klackman, målman, och assistman)
Björn Linde, Anfallare - 7 (Snabb jävel)
Ali "Blicken" Atay, Positionshora - 5 ( Stod mest i straffområdet och fiskade, levde på mina assist. Ville bråka med mig om att han tog rätt löpningar, trots att han varit anfallare typ en gång medan jag varit det sedan jag var 6 år)
Fredrik Karlberg, Högermittfältare - 6,5 (hade fint spel med mig och var allmänt duktig)
Afif Khan, Mittback - 5,5 (nätade)
Victor Provspelande Afrikan - 6 (Gjorde det faktiskt rätt bra för att vara första matchen, jag var omtänksam och assisterade hans mål)


Kanske lägger upp lite bilder från matchen senare.



Fan vad publiklöst det var! Just for the record, så nätade jag i målet längst bort.


Over N' Out
Ilhan Totti Gönel

Kommentarer
Postat av: Halil

Hahahaha Ali va de best info på ;D

2010-03-15 @ 12:03:38
Postat av: Serdar

haha hur vågar du ge dig själv 7.5 i betyg ;)

2010-03-15 @ 15:58:48
Postat av: Anonym

hahahahaha hur kan man ge sig själv högsta betyget

2010-03-15 @ 19:37:29
Postat av: Ilhan

He he

2010-03-15 @ 21:45:06
Postat av: Niklas

BILLIGA matchbetyg utdelning kolla hur många bollar jag spelade fram sen kan du börja spekulera matchbetyg! ;) Ge dig aldrig högst igen!

2010-03-15 @ 22:04:04
Postat av: Coffe

HAHAHA hur kan man sätta högsta betyg på sig sådär på sin blogg :D

2010-03-15 @ 22:19:51
Postat av: Ilhan

De klaro gubben

2010-03-16 @ 13:39:46
Postat av: Urfadern

Billigt betyg på bratten, jag var där och tycker att han minst förtjänar en 9 i betyg. P.S hans dinho-pass till alen var ögongodis.

mvh Urfadern

2010-03-19 @ 15:46:06
Postat av: Ilhan

Ha ha bratten är bra! Jag var judig i mina bedömningar gällande backlinjen, faktiskt..

2010-03-19 @ 16:05:20
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0