Återfall

(Ni som inte hängt med kan börja med att läsa mitt tionde inlägg som heter "Lyssna nu på mig Christoffer..")

Jag tog dig på bar gärning. Ingen lurar ilhansisco! Jag är så jävla besviken. Du är helt fucking broken, FÖRLORAD och patetisk. Jag såg det direkt i skolan idag att du var bakis/berusad. Varför slösar jag min dyrbara tid på en trasig människa som du? Jo, för att jag är helt underbar! Det är klaro!


Ingen undkommer mina paparazzifotografer. Vad fan trodde du?



Här ser vi Coffe, troligtvis påväg till en 13-årsfest. Vi vet vad du hade i den påsen!



Nämen oj! Vad har vi här då? Coffe är så jävla törstig efter alkohol att han svettas.


Återfallet är ett faktum. Vem vet hur ung tjejen till vänster i bild är? 14?


Grattis Christoffer! Du har nu råkat ut för ditt första återfall. Återstår att se om det blir ditt sista, men om jag skall vara helt ärlig så.. TVEEEEEEEEK! Vad fan, mitt på en onsdag? Varför jag lägger upp det här är för att jag har en förhoppning om att du kommer att skämmas så mycket att du lägger ned alkoholen och pedofil-fasonerna för gott.

Du ger oss inget val. Vi måste nog ta ett snack med din farsa "Kent Agent"!



Hörs,
Ilhansisco


Kommentarer
Postat av: Andy

:(

2010-03-04 @ 18:03:05
Postat av: Sebz

vi får fan ta tag i det nu, hahahaha

2010-03-04 @ 18:26:03
Postat av: ew

fan coffe :(

2010-03-04 @ 18:57:14
Postat av: COFFE

HAHAHAHHAHA MEN VA FAN SNACKAR DU OM ? JA HAR FAN INTE DRUCKIT HAHAHAHAH

2010-03-04 @ 19:24:26
Postat av: Ilhan

Snälla Coffe.. bilder ljuger inte!

2010-03-05 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0