abdullah-boy

Surfade runt lite på min gamla dammiga bilddagbok och hittade slumpvis den här misslyckade grabben, "abdullah-boy". Fy fan vilken tragisk jävel! Tycker så synd om hans föräldrar, de kan inte vara nöjda med vad de skapat.

Vart fan är världen påväg? Han verkar vara ungefär lika gammal som jag var när jag var blåbärspojk, som jag tidigare skrivit om. Jag hade på mig keps och ett brett leende, han har discoturk-frisyr och tar kort i spegeln. Jag gjorde fina romantiska gester som att sjunga för min käresta, medan han är en attention-whore som skriver "fin/ful?" eller "skriv ett <3 om du tycker jag är fin" under sina pinsamma bilder.

Är det en sorglig utveckling eller var det bara jag som var ett guldkorn på en strand som barn?


jag när jag var blåbärspojk.



Se upp för abdullah-boy!


"ABDULLAH-BOY"


"THE-BEST-BOII"



Tragiskt!


Höörs
Ilhan

Kommentarer
Postat av: pepe

hhaaahahahaa discoturk

2010-03-18 @ 06:10:37
Postat av: abdullah-boy @ bdb

HAHAHAHAH ..

2010-03-18 @ 14:31:27
Postat av: Ilhan

jävla misslyckade unge

2010-03-18 @ 14:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0