Skitväder

Regnigt, blött och fuktigt. Vad gör man då? Jo, man byter ut sin planering, som var att ligga på en brygga i Eriksberg och spänna sig, mot att sitta inne med några kilo godis, några liter läsk och ett ton chips och se på film alternativt spela spel. Idag har jag valt att göra det med mina polare, så om du är tjej och inte har fått en förfrågan om att komma över, behöver du inte bli svartsjuk.

Fan, det där lät inte bra! Jag är ju en spontan och ödmjuk kille...

Här får ni i alla fall en bild där jag tunnlar en stackars kille i Kärra. Den är tagen i sista seriematchen innan sommaruppehållet, som för övrigt slutade med vinst. Vi ligger nu på andra plats i tabellen, och jag skulle mer än gärna vilja vinna innan jag lägger skorna på hyllan och avslutar min karriär.

Jag skojar bara, jag tänker aldrig sluta spela fotboll! Har planer på att bli korpseriens stora stjärna i framtiden.


TUNNEL. Bilden är tagen av Jennifer Karlberg.



Förresten, vad tycker ni om min nya design och header? Den är visserligen gjord i paint, men allt annat än den förra, tråkiga skitdesignen är bättre tycker jag.


/ Ilhan Gönel

Kommentarer
Postat av: Chokladbruden

nää nu är jag svartsjuk!!

2010-07-08 @ 15:23:23
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 06:49:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0