Tja

Då var tiden inne för mitt första vanliga/heterosexuella inlägg. Antar att man måste ha lite av det med.

Pizzan satt gott! Efter att ha ätit stack jag och Ricky till Uffe för att spela xbox med honom och Naser. Med risk för att låta lite kaxig så kan jag lugnt säga att dem fick smaka på ilhansisco show. Vi kollade även på damfinalen i curling som Sverige vann efter en miss av den kanadensiska lagkaptenen Cheryl Bernard, som ni kan se på bild nedan. Jag lider med henne för hon var sötast och snyggast på banan! Har haft ögonen på henne ända sedan gruppspelet. Senare på kvällen åkte vi och träffade några damer, enough said.


Cheryl Bernard, spinner som en katt.

Imorgon startar ostressfolife.se så det innebär att bloggen kommer att flytta dit inom de närmsta dagarna. Hoppas det blir lika nice som jag tänkt mig. Så trött på denna billiga designen! Klockan har hunnit bli mycket, dags att fly till drömmarnas värld. Godnatt, eller kanske godmorgon?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag älskar din blogg, ser framemot den nya sidan hihi ! ilhan ftw <3

2010-02-27 @ 12:57:48
Postat av: Ilhan

Tack!

2010-03-01 @ 23:53:42
Postat av: seb

Anna Le Moine från Sverige då...

2010-03-02 @ 21:37:00
Postat av: Ilhan

Lugn nu Simba! Bernard var lätt hetast på curlingbanan!

2010-03-03 @ 00:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0