Grattis Kanada

Satt och kollade på OS-finalen i ishockey ikväll. Fy helvete vilken match! USA:s Zach Parise kvitterade till 2-2 med mindre än en halv minut kvar och såg till att finalen gick till förlängning. Känner mig helt skakig, förvirrad och omtumlad. Grattis till hemmalaget Kanada som vann ändå vann till slut i förlängningen.



Sidney Crosby, född 87, trycker dit 3-2 i förlängningen och frälser en hel nation med ett OS-guld. Magiskt.


Imorgon börjar en ny tuff vecka men jag tror på mig själv och att jag skall lyckas ta mig igenom den på ett ostressat och fint sätt som vanligt, he he. Har fått en hel del klagomål för att jag uppdaterar för sällan vilket jag ber om ursäkt för. Det värmer ända in i hjärtkammaren skall ni veta (Och även lite mellan benen.). Att folk gillar det jag hittils gjort så mycket att ni bemödar er att söka upp mig på MSN/ facebook eller whatever för att pusha mig till att skriva mer och oftare.

Jag lovar att börja uppdatera mer. Håll till godo.


Mvh
Ilhan Gönel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0