When I play people are going DOWN

Tja!

Sitter och spelar lite datorspel och tycker faktiskt att jag fått tillbaka glöden igen. Varje gång jag av någon anledning är trött på brudar så kryper jag tillbaka till min gaming-karriär och bygger upp en fiktionell livslust. Ha ha, hur retarderat det än låter, så är det faktiskt sant. Inte för att brudar någonsin kan få mig att tappa livslusten eller så, men grejen med mig är att jag den ena timmen kan vara så trött på livet att jag önskar att någon knockade mig så hårt att jag hamnade i några månaders koma (eller åtminstone till närmaste fredagskväll), och en timme senare tänka 'FUCK VAD LIVET ÄR SKÖNT ATT LEVA!'. Sådan är jag, och hade jag varit av kvinnligt kön hade man nog konstaterat att jag varit gravid. Fast nu råkar jag ju vara så mycket man som man kan bli (oh ja, jag börjar få hår på bröstet) så den teorin är utesluten.

However, när jag sitter och spelar spel så lyssnar jag ofta på Céline Dions odödliga titanic-dänga My Heart Will Go On. Dock inte av anledningen du nu sitter och tror, utan för att när jag spelar så sänker jag folk. When I play people are going down like Titanic.




Ha en fortsatt trevlig kväll.


Mvh
Ilhan "Titanic-Boy" Gönel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0