Träning, match och match

Tja

Jobbigt att de lägger träning klockan 18 på en lovdag, det förstör hela dagen. Men jag skall såklart träna och därefter skynda mig till min gamla hemmaplan Sälöfjord, där mitt gamla lag IF Warta har seriepremiär mot Lindome GIF. Warta har tagit steget upp till J19 klass 1 där vi spelar, vilket innebär att Wartas föredetta guldprins kommer att återvända till sin forna guldgruva till klubbens och supportrarnas stora glädje.

Det känns skitkul att ha Warta i serien och att få möta dem igen. Det är min moderklubb och många av mina gamla lagkamrater spelar kvar. Sälöfjordsplan, eller Wartagården som det också kallas är där min billiga, misslyckade karriär började och tog fart!

Spelschemat är slumpat och vi möter Warta redan i den tredje omgången, det vill säga om ungefär tre veckor. Can't wait ;>

Efter Wartas match är det Champions League som gäller. Vet inte riktigt vart jag skall se matchen, men det blir förmodligen krogen. Nu måste jag äta och åka till träningen. Nedan följer lite bilder från när jag spelade i Warta och var superstar :)





Ni ser mig längst ned till höger med kaptensbindeln. Pillar med benskydden medan
alla lyssnar på tränaren.



Jag driver boll..


Jag håller undan en försvarare och tar emot boll, he he.


Hörs
Ilhan

Kommentarer
Postat av: Coffe

Sagan om ilhans återkomst !

2010-04-07 @ 16:09:42
Postat av: Ilhan

He he :)

2010-04-08 @ 02:34:54
URL: http://ilhanwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0