Tja

Hej pojkar, flickor och transvestiter!

Igår spelade vi träningsmatch mot Assyriska IF från Jönköping. Det var ett lag bestående av tjocka fembarns pappor och unga backslickers. Kunde räkna till en ljushårig spelare i deras lag, utan att överdriva. Vi förlorade hursomhelst med 1-2, fast det resultatet bör ingen hänga upp sig på.

Det var väl kanske inte den bästa uppladdningen inför Return of The King som äger rum Torsdag 19.30 på Sälöfjordsplan, men jag tror ändå på att Hisingsborna kommer vara med om sin första jordbävning när det väl är dags för avspark. Ja, så laddat känns mötet på förhand.

Här är bilder och beskrivande kommentarer från matchen mot Assyriska;


Jag driver boll..


Jag i krig om bollen. OBSERVERA MITT HÖGRA LÅR (FY FAN VAD NÖJD JAG ÄR)!!! Ser för jävla hett ut alltså. Jag som kille blir fan vattnig av att skåda en sådan lårmuskulatur. Får mig bara att fundera på hur ni damer reagerar bakom era skärmar just nu..


Klackförsök utan boll?


Nikolas ryggtavla


Emil in action


Emil off action


Jesper i ett tredje världskrig om bollen


Lundin behandlar boll


Max leker misslyckad lindansös


Affe försöker sno åt sig bollen mellan två pappor


Max Hulth laddar pilbågen. Legolas?


Niko rullar boll i backlinjen


Haval använder sin högerfot :o

Over N' Out
Ilhansisco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0