Släkten

Igår bestämde jag mig för att sova över hos mina enda oficiella släktingar i Sverige som bor i Tuve. Det var för jävla länge sedan senast. Fan vad jag har saknat det! Förr i tiden brukade jag alltid hänga här på helgerna, när jag var för ung för att stå på egna ben och skaka Göteborg. Nu när jag är gammal nog har det blivit att jag är här mindre och mindre. Måste börja komma hit oftare känner jag!

Vaknade rätt sent och hade en klassisk gemensam frukost, som back in the days. En underbar känsla! Familjen består av min kusin Miray (Nazli), min farbror Emin och hans fru Emine. Tycker det är nice att de har nästan likadana namn ;>


Miray och min svägerska (hennes mamma)


Min farbror (till vänster) och hans gäng. Min farsa längst upp i bild med cigg i mun, ha ha!

Nu skall jag iväg och träna för sista gången denna veckan. Fint väder ute, synd bara att man missar alla chickenlegs. Får nöja mig med majoriteten av grabbarna i laget som har totalt hårlösa ben, ha ha.


Over N' Out
Ilhan

Kommentarer
Postat av: Farbror Nabil.

tuve sux

2010-04-09 @ 19:17:37
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: Ilhan

he he varför?

2010-04-10 @ 02:20:40
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Xfr7fuQ7ORg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0