Öborna i stor sorg..


Skärhamns forna #21

Ilhanwtf© kan idag meddela att division 2-laget Skärhamn IK:s stjärnspelare Christoffer Öhrnberg Boström lämnar klubben med omedelbar verkan. Det är ännu oklart varför, men han har på sin hemsida skrivit följande förklaring:

"Jag kände att jag ville ha roligt istället, komma hem till göteborg och spela här.
Hade inte tid att åka dit upp mer, de e FINITO med den klubben och det ska dom ha klarro för sig!
De fanns degos att tjäna där uppe om man lyckades men jag spelar för att jag älskar bollen, spelar inte för pengarna. Bollen e rund allt kan hända.
Ja e snart 18 år men ja har hela framtiden framför mina egna fötter
."

Man märker att han har gjort stora uppoffringar då han verkar ha ofantligt stora problem med stavningen.


Skärhamn är en ö som är lokaliserad en bit utanför Göteborg. Fotbollslaget betyder obeskrivligt mycket för öborna, som nu är djupt oroliga då laget efter två förluster i division 2 också tappar sin mest värdefulla spelare.


Jag skall försöka få en exklusiv intervju med "Coffinho", som han också kallas av sina fans, men jag kan tyvärr inte lova någonting.


På återseende!


Mvh
Ilhansisco







Kommentarer
Postat av: Pep Guadiola

Kom till oss, hjälp oss ta hem titeln nästa säsong !

2010-04-28 @ 22:47:46
Postat av: Gugge

Har du lagt ner bloggen elr? synd isf den var bra! :)

2010-05-11 @ 19:59:28
Postat av: -

kan du uppdatera nån gång?!

2010-05-16 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0