Nattligt inlägg

Jag stod och förberedde mig för sängen när jag plötsligt kände att jag behöver skriva av mig. Jag vet inte varför, men det händer ibland att jag har mycket som jag går omkring och bär på, och då vill jag skriva av mig. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att jag skriver något av större värde eller tyngre vikt än jag gör i vanliga fall. Men att då bara få skriva några rader får mig att känna mig bättre. Så känner jag just nu.

Sitter och funderar på vad som händer imorgon. Jag borde kanske åka ned till Svenska Mässan för att försöka mig på en sångkarriär. Idoljuryn är på besök i staden för att hitta nya guldkorn till kommande säsong av Idol. Jag har alltid varit en gedigen dusch-artist, och har även försökt mig på konsten att spela gitarr. På grund av tidsbrist har jag dessvärre fått skjuta upp det till ett senare stadie i mitt liv.

Det hade varit soft att få träffa idoljuryn. Laila Wahlgren (tidigare Bagge) ser jävligt bra ut för sin ålder, det håller nog de flesta med mig om. De andra två är också jävligt sköna. Jag kanske kan bli Sveriges Susan Boyle? Ni vet, den där äldre kvinnan som sin ålder och utseende till trots tog hela USA med storm och vann Americas Got Talent. Hon är inte den vackraste man sett på en scen men har en grym röst. Nej, det skulle inte fungera. Jag är faktiskt söt (ifrån vissa vinklar) och fortfarande ung. Jag tror att jag har star qualityn som krävs, synd bara att jag tycker att jag tappat min talangfulla röst från duschtillfälle till duschtillfälle..


Andreas Carlsson, Laila Wahlgren och Anders Bagge.


Godnatt
Ilhan

Kommentarer
Postat av: hilal

det är inte dom juryn som är idag. det är först random jurys, sen får man gå till dom bagge juryna, sen får man guldbiljett osv osv :D

2010-04-10 @ 11:47:49
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0