Misslyck

Tyckte det såg ovanligt ljust ut i mitt rum imorse när jag vaknade. När jag sedan såg min mobiltelefon på golvet med batteriet en halv meter ifrån insåg jag att jag hade försovit mig. Misslyck!

Ibland när vi tränar uppe i Skatås stannar Pontus Kåmark och kollar lite på oss medan han stretchar och snackar med våran tränare som han tydligen är kompis med sedan tidigare. Jag tycker det är ascoolt eftersom jag sitter och kollar på honom i teve på söndagskvällarna. Han är ju med i panelen i programmet Fotbollskanalen Europa. Efter en stund brukar han springa iväg för att fortsätta sin joggingrunda.


Kåmark i teverutan

Igår var han där, denna gången med sin fru. Vi hade en långbollsövning just då, så jag bjöd honom på lite goda långbollar och nedtagningar medan Alen gav alla oss ett gott skratt när han snubblade över bollen och ramlade på rygg. Fredrik Karlberg klarade inte riktigt pressen av att ha en celebrity bakom sig så han hade det lite tufft, ha ha.

Hursomhelst tänkte jag ta ett snack med Pontus om att han sa att Roma fick en feldömd straff i söndags, men var långt ifrån så min tränare fick framföra det åt mig. Han hade tyckt att det var så kul att kolla på oss att hans fru hade fått fråga "Har vi inte stretchat färdigt nu?" för att de skulle löpa vidare. Vi i laget är glada att kunna bjuda publiken på det där lilla extra som får dom att vilja stanna!

13 minuter och 15 sekunder inpå videon säger han det jag ville prata med honom om :p



Nu skall jag äta något gott och se på Entourage. Kram!



Mvh
Ilhan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0