Fuck Robert Perlskog

Helvete vad besviken jag blev när jag fick veta att Robert Perlskog skulle kommentera mötet mellan Real Madrid och Barcelona (El Clasico) och inte kung Jesper Hussfelt. Perlskog är så jävla dålig att han får mig att vilja gråta. Han säger riktigt dumma saker och har dålig timing. Det är råviktigt att kommentatorn har känsla för sådant som att till exempel veta när det är dags att höja rösten och visa känslor.

Amatören Perlskog förstörde sin karriär genom att kommentera "Gladiatorerna" som sändes på TV4 när jag var liten. Jag börjar alltid tänka på Plexus, Atlas, Amber och de andra biffarna när jag hör hans rostiga röst. Jesper Hussfelt däremot är så råskön och klockren som det går att bli. Han kan sitta i tystnad och bara mysa i två-tre minuter för att sedan utbrista "AMAURI!" i ren eufori. Han är helt enkelt underbar, och full av passion. Man såg att han var lite smådeppig i studion ikväll, troligtvis för att de gav hans jobb till sopan Robert Perlskog.


Jesper Hussfelt


Så här lät det när Zlatan gjorde mål i förra mötet lagen emellan, kommenterat av ingen mindre än Jesper Hussfelt;


Dags att sova nu.


Godnatt
Ilhan Gönel

Kommentarer
Postat av: gustav

håller med, Jesper är lätt skönaste kommentatorn. Perlskog förstörde lite av matchen genoma att säga peddro ist för pedro haha

2010-04-11 @ 17:57:58
Postat av: viwil

Hussfelt äger.

2010-04-12 @ 18:56:30
Postat av: Emilia

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 11:34:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0