Fuck me

Kom precis hem från Frölunda. Vi hade seriepremiär borta mot Västra Frölunda som slutade med en snöplig 2-1 förlust. De gjorde segermålet med drygt två minuter kvar att spela. "Fuck me! Så jävla typiskt", tänkte jag. Mina polare Serdar, Labbe, Uffe, Ricky och Naser stod på läktaren. Synd bara att de gick precis innan mitt förarbete till Sebastian Stenqvist som satte kvitteringsmålet. Jag och han har gjort en del poäng ihop faktiskt.

However, nu skall jag äta något och sedan sova (tvek). Jag gillar numera att vara uppe på nätterna av någon anledning. Jag finner det hur mysigt och avslappnande som helst. Och hur skönt är det inte att sova ut på morgonen? Det är fan guld!

För övrigt så har jag återfunnit mitt gamla trick att få i mig mjölk. Jag har aldrig varit ett stort fan av mjölk, men nu har farsan köpt hem O'boy igen så nu dricker jag likt en törstig zebra i Afrika.


O'boy


törstiga zebror



Hörs
Ilhan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0